© 2024 solvo B.V.

Zwemmen na operatie

Nou het zit er weer op (voorlopig?). 3 weken geleden heb ik een operatie ondergaan om een dichtgeklemde urine-leider weer functioneel te maken. Eén en ander was een gevolg van lidteken weefsel van een vorige (Aneurysma) operatie precies 1 jaar terug. Ik voel me prima, de wond ziet er prima uit en dus op naar volledig herstel. Daarom wil ik graag zo snel mogelijk gaan zwemmen om conditie etc. weer op te bouwen. Maar..... : kan dat eigenlijk al wel. De wond is ruim 20 cm. lang en ziet er zoals reeds gezegd goed en dicht uit, maar ben ik wellicht toch nog een beetje vatbaar voor alle soorten zwembad bacteriën en dergelijke ?? Wie heeft er ervaring en kan mij iets zinnigs vertellen ? Alvast bedankt, Gijs


Toen ik ben geopereerd is mij verteld dat ik 6 weken moest wachten voordat ik mij echt weer in mocht gaan spannen en zwemmen. Natuurlijk hangt het ook af van waar de wond zit. Heeft de arts niets gezegd hoelang je rust moest houden? Ik zou die tijd aanhouden en dan weer rustig beginnen met zwemmen. Groetjes Norah

label.Geplaatst op 2004-12-05 12:01:00

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren