© 2024 solvo B.V.

Dermatologie; psoriasis

Mijn naam is Hans en ik wil graag wat meer weten over bepaalde huidziekten. Ik doe onderzoek in de dermatologie, maar ik weet werkelijk niet waar ik moet beginnen. Mijn interesse is gewekt nadat ik zelf in aanraking kwam met de dermatologie (mijn spaanse vriend heeft genitale wratten laten verwijderen in het VUmc). De bedoeling is dat ik eerst zoveel mogelijk informatie inwin over een aantal ziekten. In de eerste plaats ben ik op zoek naar de onstaanswijze en beloop van psoriasis. Verder zoek ik info over: lichen ruber planus erysipales Mensen met informatie kunnen mij alles sturen, hvanzwet@hotmail.com mvg Hans

Naar forum Dermatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren