© 2024 solvo B.V.

Huisdieren allergie

Mijn zoontje van bijna 7 is volgens een bloed test allergisch voor bep. bomen en licht voor honden. Onze grootste wens is echter een eigen hond, vooral ook van de kinderen zelf. Nu lijkt het dat hij dat hij niet veel last heeft als er een hond lang in zijn bijzijn is en vooral niet van elk soort. Wie heeft hier een oplossing voor of ervaring mee? Ik heb gehoord dat je kan laten testen op haar soort ? Wie kan ons helpen ?


Ik heb zelf katten en hondenallergie. Het probleem is dat de mate waarin men allergisch is voor huisdieren kan groeien. Het kan dus zijn dat als er een test bestaat waarin op soort gekeken wordt, dit niet helemaal 100% zeker is. Maar ik kan je wel aanraden om op de allergiesites te gaan kijken. allergie.pagina.nl of www.allergieplein.nl Veel succes en ik hoop dat voor je dat die hond toch kan komen!

label.Geplaatst op 2003-10-09 08:58:21

Naar forum Dermatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren