© 2024 solvo B.V.

Koorts-lip

Heb misschien een rare vraag maar kan je ook een koorts-lip krijgen als iemand je zoent of dat je het krijgt van een glas of kopje drinken? Telkens als mijn oma mij gezoend heeft (ze kust nog weleens op de mond)of dat ik iets bij haar heb gedronken, heb ik een dag daarna een bult op mijn lip zitten. Zou niet weten waar het anders doorkomt en het valt me nogal op dat het telkens gebeurd als ik bij mijn oma geweest ben. Wie herkent dit? gr. Mar


Je kan inderdaad een koortslip krijgen, als je iemand zoent die een koortslip heeft... Een koortslip wordt veroorzaakt door het herpus-virus, iedereen draagt dit virus met zich mee alleen het komt pas tot uiting als je een slechte weerstand hebt, dan steekt het virus de kop op d.m.v een koortslip. Ik hoop dat je wat aan deze informatie hebt

label.Geplaatst op 2003-12-19 12:20:51


niet iedereen draagt dit virus met zich mee, je houdt het over na de waterpokken, ik heb ze ook gehad maar ik heb nog nooit een koortslip gehad en het is niet zo dat ik nooit ziek ben. groetjes saskia

label.Geplaatst op 2004-04-22 21:10:23

Naar forum Dermatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren