© 2024 solvo B.V.

Zeldzame huidziekte

Ik ben in mijn naaste omgeving geconfronteerd met de ziekte hydroa vacciniforme. Er is helaas,behalve de ziekte omschrijving,weinig informatie over te vinden.Hoe is het verloop, zijn er meerdere mensen in NL, zijn er mensen overheen gegroeit of misschien aan overleden enz. Is er iemand die mij op weg kan helpen? Alvast bedankt!


kijk eens op: www.google.com typ in de witte balk hydroa vacciniforme Heb ik net gedaan en er is naar mijn idee veel informatie!! Succes

label.Geplaatst op 2003-08-05 08:49:06


Waldo, Bij onze dochter is ruim 2 jaar geleden ook Hydroa Vacciniforme vastgesteld. Ook wij zijn wel geinteresseerd in contact met 'lotgenoten'. Mogelijk kunnen we mailadressen uitwisselen? groeten, Lilian en Richard

label.Geplaatst op 2005-12-19 23:47:26


hallo, Sedert mijn 2 jaar heb ik deze ziekte, nu ben ik 42 jaar. ik zoek lotgenoten. Wie kan er helpen. Grtjs Patricia

label.Geplaatst op 2007-08-26 12:46:13

Naar forum Dermatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren