© 2024 solvo B.V.

Bijwerking efexor

hallo.. Ik heb met spoed een antwoord nodig.. ik gebruik sinds 4 dagen exefor 75 mg.. Ik heb erg veel last van de bijverschijnselen.. de ergste bijverschijnsel is een hoge bloeddruk. Ik werd vannacht wakker en mijn hoofd bonkte en ik trilde als een rietje... hup eruit.. bloeddruk meten... 205-105. Ik schok hiervan erg.. mede omdat ik 2 tias in het verleden heb gehad en mijn bloeddruk wat laag moet houden.. Moet ik nu doorgaan.. ik had de nachtdokter gebeld en hij zei.. stop er maar mee.. Aan de andere kant denk ik ... ja, maar ik gebruik het niet voor niks.. Wat raden jullie mij aan?? Dank je wel Emmy


Doorzetten Emmy, zoals je zei je krijgt het niet voor je zweetvoeten en de bijwerkingen zijn van korte duur. Geef het medicijn een kans en de bijwerkingen gaan na een paar weken verminderen. Het duurt zeker 4 weken voordat de AD aanslaat en wat de "nachtdokter" zei is Bull Sh*t. Succes Johnny

label.Geplaatst op 2004-10-03 10:48:21


Hallo Yvonne.. je hebt gelijk.. maar ik had het eerst opgeschreven.. en dacht.. jemig.. ik heb het op de verkeerde site gezet.. Zonder bijbedoeling.. Ik ben gestopt met de efexor.. De bijwerkingen werden te erg! Inderdaad zweetvoeten... maar dan in vreselijke hoge mate..transpirende handen en inderdaad..voeten.. Of ik een stomp in mijn maag had gehad.. De werking van stilnock + efexor en exazepam.. dat was te veel van het goede denk ik.. vooral als je nog nooit van dat soort medicijnen hebt geslikt.. Ik weet je moet door de bijwerkingen heen en inderdaad doorzetten ..maar mijn bloeddruk werd te hoog! Morgen ga ik voor gesprek naar een arts en vraag om een ander medicijn die niet zo sterke invloed heeft op mijn gestel.. Geen ruzie maken aub op deze site.. ik ben juist de mensen zeer dankbaar voor adviezen.. Yvonne bedankt!.. Groetjes Emmy

label.Geplaatst op 2004-10-03 22:37:10


Erg subtiel, zo iets te schijven als, je krijgt het niet voor je zweetvoeten.... doorbijten. Daar help je haar niet mee. Emmi, waarom ga je van de een naar de andere site met hetzelfde probleem.

label.Geplaatst op 2004-10-03 12:35:38


Ik weet uit eigen ervaring wat het is, als je lichaam verkeerd reageert op een bepaald medicijn. Soms weet de apotheek nog meer dan de arts, dat heb ik ervaren, begeleiden doen ze ook, zoals met medicijnen voor astma en ook het afbouwen van medicijnen, als dat nodig is. Je moet daar ook aangeven dat je niet tegen een bepaald medicijn kunt, heb je ook een geneesmiddelenpaspoort, moet je altijd bij je dragen, daar staat ook o.a. ook op waar je niet tegen kunt. sterkte Yvonne

label.Geplaatst op 2004-10-04 11:57:29


Klopt erg subtiel was het niet van mij! Maar jouw bijdrage slaat echt alles. Sta van jouw advies nog steeds te trillen....

label.Geplaatst op 2004-10-03 17:05:54


Heb geen idee waar je het over hebt. Andere hebben ook gereageerd op haar vraag, alleen op een andere site. Beter kijken, en waarom krijg ik het idee je niet echt serieus bent. Proberen elkaar te helpen en niet elkaar af te kraken.

label.Geplaatst op 2004-10-03 18:13:02


Mijn excuus Yvonne, Ik probeer niemand af te kraken, ik lijk wel geboren om mensen te helpen, bij te staan. Soms moet het zacht, soms iets minder subtiel. Johnny

label.Geplaatst op 2004-10-03 18:28:59

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren